Årets ridelejr på Finstrupgaard - skal du med?29-04-2019 - 14:35

Fra søndag d. 30. juni til d. 4. juli 2019.

Så er vi klar med årets ridelejr for dig, som er aktivt medlem af SAO og fyldt 8 år, når ridelejren starter.

Ridelejren starter søndag d. 30. juni kl. 15.00 og slutter torsdag d. 4. juli om eftermiddagen – nærmere tidspunkt tilgår senere. Ridelejren er med fuld forplejning. Hvis du har brug for specialkost må du påregne selv at medbringe dette.

Vi rider 2 gange om dagen (dog kun én gang søndag) på en fast hest/pony. Der kan være mere end én rytter pr. hest/pony. Partsryttere rider på deres partshest/pony. Det er også muligt
at deltage på ridelejren med egen hest/pony. Når vi ikke rider, vil der være en række skemalagte aktiviteter for alle. Det kunne f.eks. være striglekonkurrence, fysisk træning, filmaften og meget meget mere.

Du sover enten i telt/campingvogn i haven eller i rytterstuen på 1. sal i hal B.

Prisen for ridelejren er 1800 kr., hvoraf de 1000 kr. betales ved tilmelding, som foregår via klubmodul. Der ydes ikke søskenderabat.

Sao.klub-modul.dk – tilmelding findes under fanen event.
De resterende 800 kr. betales ved ankomst, hvor det også er muligt som de foregående år at sætte penge ind på slikkontoen til brug i ”slikboden”.

Hvis din pony/hest er opstaldet på Finstrupgaard i juli måned er prisen 1500 kr. Er din hest opstaldet et andet sted er prisen 1800 kr.

Skynd dig at melde til, da der er begrænset med plads. Tilmelding skal ske inden d. 24. maj 2019. Ved framelding efter 24. maj refunderes de 1000 kr. ikke.

Nærmere info om undervisere, praktiske oplysninger og aktiviteter følger i de kommende måneder.

Vi glæder os til at se jer til ridelejr på Finstrupgaard. Det bliver nogle fantastiske dage.

Mange hestevrinsk
Ridelejrudvalget 2019