Klubhygge og klargøring til stævne20-08-2021 - 12:48

Vi er nu i gang efter en dejlig sommer, og der venter os en del spændende stævner. Vi skal derfor have en arbejdsdag d 5.9 med start kl 9.

I uge 37 har vi C stævne i dressur med klasser for både hest og pony, samt holdmesterskab og championater.
I uge 41 har vi C stævne i spring
I uge 45 har vi Jysk Spring og kort efter i uge 48 er der Jysk dressur.

Til disse stævner har vi brug for mange, som vil hjælpe, så sæt gerne X i din kalender. Vær en del af din klub, mens du ser god ridning og hygger dig. [💪] [💪] [👍] [👍]

Til stævnerne på SAO har vi tradition for at de første placerede i hver klasse får en gave. Disse gaver er sponseret af forskellige virksomheder, hvilket vi sætter utrolig stor pris på. Det gør stævnerne mere festlige, samt rytterne sætter stor pris på at få en gave. En ekstra anerkendelse for deres indsats og præstation.

Det er et stort arbejde at skaffe disse ærespræmier. Så hvis du kender en virksomhed, som vil være os behjælpelige, vil det være dejligt. Alt har interesse - en shampoo, en biografbillet eller gavekort til et café. Så tøv ikke. Kontakt til ridelærer eller Kirsten Gregersen.

Vi glæder os
Stævneudvalget