FLIDSPOKALEN TIL BENTE OG LEIF PEDERSEN01-03-2019 - 10:18

Ved generalforsamlingen uddeledes der hvert år pokaler til dem, der har gjort en særlig indsats. Det her er en helt særlig indsats.

Ved generalforsamlingen uddeledes der hvert år pokaler til dem, der har gjort en særlig indsats. De uddeles til de mest vindende ryttere men ikke mindst også til nogle, der har gjort en særlig indsats. Flidspokalen uddeles til netop dette.

Der er mange der gør en særlig indsats her i klubben, og hvem skal hædres for dette? Bestyrelsen indstiller Leif og Bente Pedersen til denne pris med følgende ord:

"Når jeg siger, de stiller altid op med noget godt til alle store såvel som små arrangementer her i klubben. De planlægger læser tilbudsaviser, henter varer, sponsorater i form af gaver og naturalier til stævner. De arbejder fra morgen til aften, og vil ikke gå hjem. De tog en kæmpe opgave på deres skuldre, og har bidraget økonomisk til klubkassen med store beløb qua deres indsats. Æren og pokalen går i år til Bente og Leif Pedersen med stor tak for indsatsen."

Overrækkelsen blev efterfulgt af et stort og meget velfortjent bifald fra de mange fremmødte.