Rideskolen på Annebergvej overflyttes til Finstrupgaard pr. 1. august13-06-2019 - 14:04

I anledning af flytningen inviteres alle medlemmer på Annebergvej til at komme på Finstrupgaard onsdag den 19. juni kl. 19.00.

Aalborg 12.06.2019

Kære medlemmer i Sportsrideklubben Aalborg

Vi er kede af at skulle meddele jer af rideskolen på Annebergvej overflyttes til Finstrupgaard Dallvej 5, 9320 Svenstrup, med virkning fra 1. August 2019. Vi tilbyder alle vores medlemmer på Annebergvej at fortsætte undervisningen på Finstrupgaard efter sommerferien.

I anledning af flytningen inviteres alle medlemmer på Annebergvej til at komme på Finstrupgaard onsdag den 19. juni kl. 19.00, her vil blive mulighed for se på forholdene, møde undervisere, ansatte og bestyrelse. Ved besøget vil I opleve en større og mere velholdt rideskole, med flere heste og flere muligheder for rytterne.

Efter overflytningen vil der igen være muligt at tilbyde part på en af hestene til de rutinerede ryttere i elevskolen. Da rideskolen er bemandet med ansat personale ugens 7 dage.

Aktiviteterne på Annebergvej overflyttes da Aalborg kommune har besluttet at lokalerne på Annebergvej fremover skal huse en nystiftet ride forening. At have en forening mere på Annebergvej udover rideskolen finder vi ikke mulig, de beskedne forhold taget i betragtning. Ligesom det ikke vil være muligt at overholde de almindelige regler for god heste velfærd på Annebergvej med flere heste på stedet i forhold til fold ordning med videre. Vi flytter derfor aktiviteterne til Finstrupgaard, her er alle velkomne til undervisning fremover.

Hvis du som rytter på Annebergvej ønsker at fortsætte ride undervisningen på Finstrupgaard, vil vi bede om at du sender en mail til adm@sao.dk inden 1. juli med: navn, adresse, fødselsdato og hvilket hold du rider på i dag, så vil vi skrive til dig i begyndelsen af juli med besked om din fremtidige undervisning dag og tid. Hvis der er dage som ikke passer må du gerne skrive det i mailen, og hvis I er nogen stykker som gerne vil ride sammen, må du også gerne skrive det. Vi vil i videst muligt omfang tage hensyn til dine ønsker.

Vi håber alle vil komme til at føle sig godt til rette og vi glæder os til at tage imod dig.