Kunne du tænke dig at ride holdmesterskab for og med SAO?29-08-2018 - 18:13

Er du medlem af SAO og vil gerne lære flere at kende, have det sjovt og ride mesterskab sammen? Så er det nu, at du skal melde dig.

SAO koordinerer og tilmelder de forskellige hold til distriktsmesterskaberne for hold 2018. Mesterskabet afholdes lørdag d. 22. september i Uggerhalne. Klubben betaler tilmeldingsgebyret for selve mesterskabet. Skal du ride andre klasser eller have boks, så tilmelder du og betaler selv for disse.

Et hold består af tre eller fire ekvipager. Du kan tilkendegive, at du ønsker at være med, så sætter vi dig på hold, eller du kan tilmelde et hold, hvis du allerede har samlet et SAO-hold. Jo flere hold jo sjovere!

Du skal selv sørge for at undersøge, om du er kvalificeret/startberettiget. Se DRF’s reglement samt på distriktets website.

Tilmeld dig hos koordinatoren. Skriv dit navn, mail, telefonnummer samt rytterlicensnummer samt hestens navn og licensnummer samt om du vil starte hest eller pony. Tilmelding til koordinator inden d. 10. september.

Koordinator for holdmesterkab i dressur: Rikke Carlé, rikke.carle@gmail.com
Koordinator for holdmesterskab i spring: Helle Madsen, hellevejling@gmail.com

Dressur
Holdmesterskaber heste: Holdet kan vælge at ride over to sværhedsgrader i LA3 og MB0 – det er dog ikke et krav. Resultater bliver udregnet i %.

Holdmesterskaber pony: Holdet kan vælge at ride over to sværhedsgrader i LA1 og LA3 – det er dog ikke et krav. Resultater bliver udregnet i %.

Spring
Holdmesterskab pony: Alle rider LA2**.

Holdmesterskab hest: Alle rider LA2**

Kommenter artikel

(Kommentarer skal godkendes før de bliver vist)