SAO stiller hold til DM i pony dressur i Frederikshavn Rideklub17-07-2017 - 21:10

Frederikshavn Rideklub afholder den 15. - 17. september 2017 DM for hold og SAO stiller med et hold og holdet består af Cecilie Secher, Ditte Hyldahl Svenningsen, Kamilla J. Larsen og Alberte Dahl Mikkelsen.

Kig med på deres facebookside "SAO DM Hold 2017"

Cecilie Secher: Cecilie er 15 år og rider ponyen Rawa's Dolce. Deres bedste resultat er en sejr i LA5. Cecilie er holdets LA4 rytter.

Kamilla J. Larsen: Kamilla er 16 år og rider ponyen Lillevangs Carlo. Kamilla og Lillevangs Carlo er A-ekvipage, og opnåede ved indv. DM en placering som nr. 11. Kamilla er holdets PRI rytter.

Ditte Hyldahl Svenningsen: Ditte er 15 år og rider ponyen Jægersborgs Nadine. Ekvipagen opnåede 67% i PRT ved deres landsstævnedebut, og deltog ved UVM i Verden. Ditte er holdets PRT rytter.

Alberte Dahl Mikkelsen: Alberte er 14 år og rider ponyen Shaitan. Sammen har ekvipagen opnået A-status, og er dermed kvalificeret til indv. DM. Deres bedste resultat er en sejr i PRI på landsplan med 68%. Alberte er holdets PRM rytter.