Varsling om prisstigninger26-01-2017 - 22:20

Bestyrelsen for Sportsridekluben Aalborg ser sig nødsaget til at varsle prisstigninger pr. 1 marts 2017.

Bestyrelsen har truffet beslutning om prisstigninger, for at fremtidssikre klubben. Derfor vil ydelserne stige med ca. 6 %.

Prismodellen for springundervisning ved Hans Lay har ikke været rentabel rent økonomisk og derfor vil springundervisning ved Hans Lay ikke længere indgå i basispakken. Pris for springundervisning for opstaldere bliver 545 kr. og for udefrakommende bliver prisen 700 kr.

Som lovet på ryttermøde d.17. januar, vil opsigelsesvarslet undtagelsesvis blive forlænget til udgangen af januar måned for de som ønsker at opsige deres aftaler.

Vi beklager at disse beslutninger er nødvendige og vi vil redegøre yderligere for dette i det kommende nyhedsbrev.

Venlig hilsen

SAOs Bestyrelse