SAO rytter til B - stævne i Hjallerup og C - stævne i Ulsted26-06-2017 - 21:57

I weeknden hold Hjallerup Rideklub B - stævne for heste og ponyer, med C klasser for heste. Så der gik dressur på 4 baner.

I Ulsted Rideklub var der C - stævne i spring for heste og ponyer.

23/6 - 25/6-2017

Alberte Dahl Mikkelsen havde kat. 1 ponyen Shaitan med til start i Hjallerup, hvor de fredag startede PRI med 68% og vandt. Lørdag startede de PRT med 68% og blev nummer 2. og de opnåede dermed status som A-ekvipage og de er dermed kvalificeret til individuelt DM senere på sommeren. Søndag var de til start i PRT med 67% og en 5. plads.

Lørdag den 24. Juni

Ida M. Worup Andersen havde kat. 3 ponyen Moon light med i Ulsted og leveret to fejlfri baner og blev nr 2 i LB.

Nicklas Vincent Andersen havde Kiltulla Boy med og blev nr. 2 i LA** og fik desværre et nedslag i MB **.

Storebror har også repræsenteret SAO til B stævne i Hjallerup den 16-18. juni hvor han på ponyen Kiltulla Boy har leveret en fejlfri runde i MB** metode B0 fredag og blev nr. 2 i MB ** søndag.

Stort tillykke, samt held og lykke til DM!